سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برتری دانشمند بر غیر او، مانند برتری پیامبر بر امتش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

اندیشه توانگر

 

قانون فرمان :

امور آدمیان ، جزرو مدی است ، که از میان سیل ، آنها را به سوی اقبال می کشاند . ( شکسپیر )

حال که این موهبت سیل آسا را از راه نوشتن آرزوها و تصاویر ذهنی بنا کرده اید ، از طریق قانون فرمان ، رها کنبد و به منصه ی ظهور برسانید . فانون فرمان ، کلید شما برای توانگری و تسلط است . واژه ی فرمان یعنی (( اختیار یا کنترل داشتن )) . نگرش خیلی از انسانها به زندگی ، مانند نگاه کردن زیردست است به بالادست ، گویی زندگی کوهی بلند است که بالای سروجود ناچیز آنها ، ایستاده است . قانون فرمان به شما کمک می کند تا بر قله این کوه باستید و با احساس اختیار و اقتدار و تسلط به جهانیان بنگرید تا ثمراتی مشابه را نیز بوجود آورید .

راز قانون فرمان این است : بیان اندیشه مثبت ، آنچه می خواهید در زندگی تجربه کنید ، این کار تنها کاری است که باید برای از این رو به آن رو کردن زندگی انجام دهید ، تا ببینید که همه ی موهبتهای نیکو چه تند و آسان بسویتان می آیند . باور کنید استفاده از قانون فرمان بسیار ساده است ، پس از اینکه فهرست آرزوهایتان را تهیه کردید و ذهناً تجسم کردید که همه آنها به طور کامل به انجام رسیده اند ، وقت آن است که آن جوهر را به صورت کلام در آورید و فرمان دهید تا آن را به عمل تبدیل کنید .

تا به حال مطمعنا ً از قانون فرمان استفاده کرده اید زیرا انسان مدام حکم می کند - اگر چه اغلب به شیوه یی نادرست حکم می کند -  که آنچه  را نمی خواهد ایجاد می کند . گاهی فرمانها و حکمهای ما ، دنباله ی واژه هایی است که از سر بی فکری به زبان می آوریم ، جملاتی ساده ، که شاید فکرش را نکنید  به زبان آوردن آنها باعث ایجاد مشکل  شود . ما با فکرها و تصورات منفی حتی به اعضای بدن خود ، فرمان بیماری می دهیم ، حتماً شما هم تا به حال بیمارانی را دیده اید که دائماً از دردی رنج می برند و ناله می کنند ، ولی وقتی به پزشک مراجه می کنند ، متوجه می شوند که آن عضو از نظر ارگانیک ایرادی ندارد ،  اگر روی رفتارها و حرفها و تصورات آنها دقیق شوید در می یابید که دردها ، حاصل کلام کاهلانه یا تصورات منفی راجب  به ان بیماری یا عضو می باشد ، به جرات می توانم بگویم که حتی بسیاری از بیماریهایی که ما دچار آنها می شویم حاصل فکر و رفتارهای ماست که فعلا در این مبحث نمی گنجد و بعد مفصلاً در رابطه با انواع بیماریها ورابطه شان با تصورات و رفتارها می نویسم .

بسیاری ازدانشمندان علوم ذهنی، به اثبات رساندهاند که تمرین روزانه ی عبارات تاکیدی ، خواه با صدای بلند و خواه ، خاموش و در دل ، آسانترین راه بیدار کردن قانون فرمان،  برای پیدایش نیکوییهاست . هرگز نفوذ کلام را دست کم نگیرید ، کلامتان ، جهانتان را می سازد . بیایید طبق فهرست آرزوهایتان و برطبق تصویر ذهنی که از آنها دارید ،  جملاتی را بنویسد و به آنها فرمان تجلی و پیدایش بدهید و دست کم روزی پانزده دقیقه ( سه بار در روز و هر بار پنج دقیقه ) تکرارشان کنید . اگر در موقعیتی نبودید که بتوانید در گوشه ای خلوت آنها را با صدای بلند تکرار کنید ، کاغذ و قلم بردارید و آنها را بارها و بارها بنویسید . من سعی می کنم جملاتی را به عنوان نمونه برایتان بنوسیم و شما از روی آنها و بسته به نوع آرزو و تصوراتتان جملاتی نظیر اینها را به زبان ساده خودتان بنویسد . یکی از جملاتی که من هر روز بارها و بارها تکرار می کنم این است :

(( من بهترین وعالیترین ویژگیهای همه ی مردم را دوست دارم و هم اکنون بهترین و شایسته ترین افراد (مشتریان ، بیماران ، مراجعان و..... ) را به سوی خود می کشانم . ))

یکی دیگر از جملات تاکیدی که بسیار قدرتمند است این است :

(( هم اکنون ، همه چیز و همه کس موجب توانگریم می شود و من نیز موجب توانگری ، همه چیز و همه کس می شوم .))

صدها عبارت تاکیدی هست که می توانید با استفاده از آنها به موهبت دلخواهتان فرمان تجلی بدهید . در استفاده از این جملات تردید نکنید مثلاً اگر در آمدتان کافی نیست با کیف پولتان خالی است و همیشه این فکر به ذهنتان می آید که چه زود پولهای تمام می شود !  کیفتان را دربین دستانتان بگیرید و با صدای بلند با آن حرف بزنید و بگویید :

(( من برایت ، برکت میطلبم و می دانم که ثروتهای خدا از طریق تو و در تو متجلی می شوند . ))

وقتی با لذت غذا می خورید ، برای خوراک خود و سفره ی خود برکت بطلبید و از آنها قدردانی کنید .

خیلی از دوستانم من را در استفاده از جملات تاکیدی ، افراطی می دانند ، چون در هر گوشه از خانه ام و روی تک تک لوازم منزلم می توان عبارت تاکیدی یافت که با چسب به اشیاء چسبانده ام که نمونه ای از آنها را برایتان می نویسم :

بر روی کمد لباسهایم که حداقل روزی دو یا سه بار سراغش می روم نوشته ام :(( سپاس می گزارم که زیباترین و مناسب ترین نعمت خدا را به تن دارم )).

برای خانه ام که مکانیست برای رسیدن به آرامش نوشته ام ، (( سپاس می گزارم که در زیباترین و امن ترین و مناسب ترین مکان خدا ، خانه دارم . ))

برای وسیله نقلیه ام نوشته ام ، (( سپاس می گزارم که در زیباترین وسیله ، با آرامش و سلامت و امنیت به هر کجا که بخواهم می روم . )) 

بر روی آینه که روزی چندین بار جلوی آن می روم نوشته ام : (( برای سلامت و جوانی و زیبایی روزافزونم ، سپاس گزارم .))

و حتی بر روی ظرف نان نوشته ام : (( از وفور نعمت خدا که پیوسته در زندگیم وجود دارد شادمانم و از برکت بی کران خدا که اینجا بیش از اندازه مورد نیازم هست ، سپاسگزارم . ))

حتما خیلی وقتها برای شما هم مثل من پیش آمده که انبوهی از قبوض پرداخت نشده و صورتحسابها و قرضها و تعهدات مالی را جلوی خود می بینید و در پرداخت آنها و اینکه آیا از پس ، تعهداتتان برخواهید آمد یا نه ،  تردید دارید ، پیشنهاد می کنم آنها را جلوی خود بگذارید و به آنها بگویید : (( سپاس می گزارم که همه ی تعهدات مالیم از راههای شگفت خدا ، بی درنگ و به طور کامل پرداخت می شود )) آنوقت است که می بینید کسی از راه می رسد و طلبی  که شاید شما آن را فراموش کرده اید را به شما پس می دهد و از غیب واقعا برایتان پول می رسد .

هرگاه قانون فرمان را به کار گرفتید و  نتیجه دلخواهتان را به دست نیاوردید ، بدانید که به جای کلامی محکم ، واژه هایی نرم و ملایم استفاده کرده اید ، استفاده از واژه های نرم و ملایم برای بیرون راندن وضعیت خشن و شدیدی چون فقر و شکست ، مانند انگلیسی صحبت کردن با یک فرانسوی است که یک کلمه انگلیسی نمی داند ، در نتیجه ارتباط یا تماس برقرار نمی شود ،  پس محکم باشید و با اقتدار فرمان تجلی را صادر کنید  .

از موهبتهای غنی خدا ، هرچه که بخواهید می توانید بدست آورید چون حق شماست و این نعمتها برای کسی چز ما انسانها نیست ، به شرط اینکه بهای آن را با تکرار روزانه ی عبارات تاکیدی خود ، بپردازید . پس در آخر باز این سه مرحله را یاد آوری می کنم :

1-     هر روز فهرست آرزوهای دلخواهتان را بنویسید .

2-     ذهناً مجسم کنید که به آرزوهایتان رسیده اید .

3-     جسورانه و آگاهانه به ثمرات نیکو و نتایج دلخواهتان ، فرمان تجلی بدهید .

مطمئن باشد که اگر هر روز این سه مرحله را انجام دهید ، نمی توانید جلوی بهمن موهبتهای نیکویی را که به سویتان سرازیرمی شود بگیرید .

 




مـرجـان ::: یکشنبه 85/9/19::: ساعت 12:37 صبح

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ